Webphonen har Dstnys molnbaserade växel i grunden och är precis som den helt operatörsoberoende, vilket innebär att du kan välja den perfekta leverantören för just dig och dina anställda. Istället för att vara låst till en specifik mobiloperatör kan du fritt välja den som passar bäst utifrån budget och täckningsbehov. Detta ger dina anställda de bästa förutsättningarna för att kunna jobba effektivt även utanför kontoret!
Webphone är en funktion som ligger i MyDstny, som är vår nya samlingspunkt för tjänster och funktioner. Med Webphone kan du ringa och ta emot samtal externt och till kollegor.
Softphone är vår app som du kan ladda ner och installera på datorn för att hantera samtal, svarsgrupper och chatt med kollegor.
Vi släpper löpande tjänster och funktioner till vår plattform MyDstny. Vissa av de känner du igen från Softphone, men det kommer också nya tjänster till MyDstny som du inte hittar i Softphone, som till exempel Omnichannel.
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.