Den optimala uppsättningen av en molnväxel är flexibel och behöver anpassas för att spegla företagets resa.
En molnväxel är skalbar, näst intill oändlighet. Det betyder att ni både snabbt och enkelt kan låta er företagsväxel växa i takt med ert företag. Med några knapptryck kan ni enkelt starta upp nya abonnemang och användare i vår self service-portal. Och vill ni hellre att vår support hjälper er så gör vi självklart det.
Vår växellösning är en av de mest avancerade på marknaden och samtidigt otroligt enkel att implementera och använda. En erfaren projektledare hjälper dig från dag ett med utbildning, tips och råd som sätter både din kunders och dina kollegors upplevelse i fokus. Det spelar ingen roll om ni väljer en mobil anknytning, softphone eller bordstelefon – alla lösningar är lika användarvänliga.
Dessutom finns det videoinstruktioner som gör det enkelt att komma igång. För er administratör blir vardagen mycket enklare eftersom alla ändringar görs direkt via vår self service-portal eller vår support. Dessutom får er ekonomiavdelning branschens snyggaste och tydligaste faktura.
Växellösningen är helt operatörsoberoende vilket gör att ditt företag kan använda vilken mobiloperatör som helst tillsammans med växeln. På så sätt kan ni behålla er befintliga operatör om ni exempelvis har bindningstider kvar eller låta anställda som vill ha kvar en viss täckning ha en annan operatör, med en och samma växel. Dessutom har ni frihet att när som helst byta operatör utan att behöva bekymra er över att växeluppsättningen påverkas. Ni ringer alltid kostnadsfritt inom växeln oavsett operatör.
Med rätt val av funktioner som välkomstmeddelanden, tonvalsmenyer, kösystem, svarsgrupper och schemalagda öppettider får ni rätt förutsättningar att bemöta alla som ringer på ett sätt som lyfter er som företag. Med en tonvalsmeny, även kallad IVR, får ni enkelt den inringande att känna sig välkomnad och gör det lätt för denne att orientera sig rätt genom olika knappval.
Ni få alla förutsättningar för att öka företagets NPS (Net promoter score). Genom att t.ex. låta era kunder skicka in supportärenden via valfri kanal där era handläggare kan hantera ärenden i ett och samma gränssnitt eller låta ett kundkort öppnas automatiskt vid inringning blir det inte bara enklare för era medarbetare. Ni kan också ge kunderna en god och personlig service. Vi hjälper er genom att integrera era andra IT-system.
Ni betalar ett fast pris per användare och månad så att ni slipper oväntade kostnader och bara betalar för det ni använder just nu. En tydligare överblick över era kostnader gör det lättare att hålla budget. Enkelt och effektivt.
Vad ingår då i Dstnys växellösning? I alla anknytningsformer ingår:
Beroende på vilka funktioner ni behöver för inkommande samtal finns det olika svarsgrupper att välja mellan. Ni betalar en låg månadsavgift per svarsgrupp och det finns ingen begränsning i antalet samtidigt inloggade agenter. Samtliga medarbetare ser de svarsgrupper de blivit tilldelade och kan enkelt logga in och ut med valfri anknytning.
I en molnbaserad växel finns mängder av nyttiga funktioner. Självklart kan du ta emot och ringa ut samtal både från ditt fastnummer och ditt mobilnummer. Här kan du även koppla samtal, hantera din egna information och hänvisning. Allt detta kan du göra både i din softphone och din mobilapp.
I växeln kan ni även skapa smarta svarsgrupper för att se till att kunden kommer till rätt person med rätt kompetens. Är man administratör kan man även hantera dessa grupper och hjälpa till att logga in och ur användare.
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.