Systemet är helt webbaserat och flexibelt – det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt eller vilken plattform, operativsystem eller telefonoperatör ni har. Öka och minska antalet handläggare efter behov och betala bara för det ni faktiskt använder. Koppla på funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån era behov.
Med tillägget Omnichannel kan du kan integrera dina digitala kanaler, som Instagram och Facebook, rätt in i MyDstny, vilket gör att inkommande chattar från dina kunder hamnar här i ett och samma flöde. Det förenklar ärendehanteringen, sparar tid och minskar administration för ditt supportteam, och ni ser samtidigt till att ni aldrig missar något meddelande. Har ni dessutom ont om tid kan ni aktivera vår Chatbot som svarar i ert ställe.
Omnichannel kommer från det latinska ordet ”omni”, som betyder alla. Det innebär att du har alla dina kanaler integrerade i ett och samma gränssnitt. Alla kanaler är uppkopplade, fungerar på ett konsekvent sätt och hela kundsupportteamet har tillgång till samma kundinformation i realtid, vilket gör att de kan leverera kontextuell och konsekvent service.
I Dstnys fall innebär Omnichannel att du har aktiverat tillägget i vår plattform MyDstny, som ger dig tillgång till Digitala kanaler och Chatbot.
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.