Optimera din kundinteraktion och ärendehantering med hjälp av Dstnys senaste innovation Digitala kanaler, där du får dina sociala medier smidigt integrerade i plattformen MyDstny. Samla alla inkommande kundchattar från din Instagram, Facebook och hemsida i ett och samma intuitiva flöde. Med denna enkla åtgärd minimerar du tidsåtgången och minskar det administrativa arbetet för ditt supportteam, samtidigt som du säkerställer att inget meddelande går obemärkt förbi.
I Digitala kanaler-vyn kan du även välja att aktivera vår digitala Chatbot, som kan ta över konversationen med kunden och svara på vanligt förekommande frågor i ditt ställe. Det gör att kunden kan få svar dygnet runt, och ditt supportteam får mer tid över att lägga på andra mindre repetitiva uppgifter. Uppdatera ditt svarssystem idag och ta din kundservice till nästa nivå!
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.