CRM Connect
Tjänsten CRM Connect söker i era CRM och skickar informationen till alla era enheter anknytna till växeln. Kopplingen ger er viktig information om den inringande kunden redan innan ni har svarat. Något som hjälper er att höja servicegraden och förenklar det dagliga arbetet.
Samla allt på ett ställe
Enklare och mer effektiv kundhantering ger inte bara fler avklarade ärenden utan även nöjdare kunder och medarbetare. Allt för ofta gör vi kostsamma investeringar i nya system utan att utnyttja deras fulla potential. Med Dstnys CRM Connect kan ni garanterat ge era kunder bättre service och slippa eventuellt dubbelarbete eftersom ni får allt samlat på ett och samma ställe.
Omedelbar identifiering med CRM Connect
Koppla ihop tjänsten med flera CRM-system och söktjänster
"Ursäkta, vart ringde du ifrån sa du?"
Effektivare arbetssätt
Nöjdare kunder
Skräddarsydd integration
Att ha rätt kundinformation förenklar ditt arbete
Några grundläggande funktioner för CRM Connect:
Notifiering vid samtal
Samtalshistorik
Nummeruppslagning
Kund- och personsökning
För- och efternamn visas i övrig hårdvara anknutna till växeln
Installera CRM Connect
Anpassa din lösning
Vanliga frågor om CRM Connect
Vi har skapat infrastruktur för att vara kompatibla mot flera olika CRM-system:
-
AFAS
-
Custom Connector
-
Exact Online
-
Freshdesk
-
Freshsales
-
Hubspot
-
Lime Rest
-
Lime Webservice
-
Pipedrive
-
Salesforce
-
SuperOffice
-
TOPdesk
-
Upsales
-
Zendesk
-
Zoho
Matris över kompatibla CRM-system
Har du önskemål om andra CRM-system som du vill koppla ihop med CRM Connect i? Kontakta en av våra duktiga rådgivare så kikar vi på om det är något vi kan lösa åt er. Du kan även skapa en egen integration med hjälp av våra guider och dokumentation.
Kom i kontakt med oss
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.