Reports är ett statistikverktyg som hjälper dig få insikt om hur ditt företags telefoni sköts. Med Reports kan du få fram mängder av nyttig information som hjälper dig få en översikt över vad som går bra och var du behöver vidta åtgärder. Du kan se statistik på både inkommande och utgående samtal, samt välja om du vill se det på en användarnivå eller en gruppnivå. Genom att få en tydlig översikt kan du enkelt se exempelvis när trycket är som störst på vissa svarsgrupper, hur många samtal ditt säljteam ringer ut eller om dina kunder får sina samtal besvarade i tid.
I Reports kan du välja att visa upp dina siffror på det sätt som passar dig bästa. Du kan se dem som stapeldiagram, du kan se sammansatta värden som cirkeldiagram, du kan få tidslinjer och kolumnanalyser. Du kan även få listor med samtalsspecifikationer där du kan exakta tidpunkter för samtal, kötid, vilken agent som tog emot samtalet och mycket mer.
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.