Rapporter för telefoni
Prenumerera på din drömrapport
Ta fler datadrivna beslut
Reports är ett statistikverktyg som hjälper dig få insikt om hur ditt företags telefoni sköts. Med Reports kan du få fram mängder av nyttig information som hjälper dig få en översikt över vad som går bra och var du behöver vidta åtgärder. Du kan se statistik på både inkommande och utgående samtal, samt välja om du vill se det på en användarnivå eller en gruppnivå. Genom att få en tydlig översikt kan du enkelt se exempelvis när trycket är som störst på vissa svarsgrupper, hur många samtal ditt säljteam ringer ut eller om dina kunder får sina samtal besvarade i tid.
Skräddarsy dina nyckeltalsrapporter
"När på dygnet har vi som mest samtal egentligen?"
Enkel att administrera själv
Välj dina parametrar
Få automatiska utskick
Vilka avdelningar kan ha nytta av Reports?
Låt dig inspireras av våra favoritrapporter
- Ledningsgruppen – Nyckeltal för övergripande kundservice
- Säljchef – Utgående samtal per säljare
- Kundtjänstchef – Samtal per agent, svarstid, och missade samtal
- Marknadschef – Inkommande samtal på annonsnummer
- Ekonomichef – Antal samtal per användare
- HR-chef – Bemanningsrapport, vilka timmar som belastningen brukar vara hög eller låg
- VD – Fallbackrapport, antalet samtal som går till exempelvis svarsservice
Visa datan på det sätt du vill
I Reports kan du välja att visa upp dina siffror på det sätt som passar dig bästa. Du kan se dem som stapeldiagram, du kan se sammansatta värden som cirkeldiagram, du kan få tidslinjer och kolumnanalyser. Du kan även få listor med samtalsspecifikationer där du kan exakta tidpunkter för samtal, kötid, vilken agent som tog emot samtalet och mycket mer.
Vanliga frågor om Reports
Kom i kontakt med oss
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.