Omnichannel

Kommer snart
Med hjälp av tillägget Omnichannel kan ni se till att ni aldrig missar ett kundmeddelande igen.
ConnectMe MyDstny Omnichannel
Omnichannel

Digitala kanaler

Med hjälp av tillägget Omnichannel kan du integrera dina digitala kanaler och sociala medier, som Instagram och Facebook, rätt in i MyDstny, vilket gör att inkommande chattar från dina kunder hamnar här i ett och samma flöde. Det förenklar ärendehanteringen, sparar tid och minskar administration för ditt supportteam, och ni ser samtidigt till att ni aldrig missar något meddelande. Uppdatera ditt kundservice-system idag!
Chat bot

Chatbot

Med hjälp av vår bot kan man finnas tillgänglig dygnet runt och ge kunden service direkt, samtidigt som man håller nere personalkostnaderna. Det innebär att du kan låta Dstny Chatbot, vår digitala chatbot för företag, ta över och svara på meddelanden i era digitala kanaler och på er hemsida, om ni till exempel får många liknande frågor. På så vis kan ni frigöra tid som ni kan lägga på mervärdesuppgifter istället. Du lägger in förprogrammerade svar åt boten i adminvyn, och kan sedan välja att övervaka konversationerna i MyDstny om du vill försäkra dig om att kunden får bästa möjliga service. Skaffa chatbot och ta ditt svarssystem till nästa nivå!

Gå med i väntelistan!

Vill du bli notifierad när Omnichannel finns tillgängligt i MyDstny? Skriv upp dig på väntelistan här!
ConnectMe laptop och mobil

Helt webbaserat

Systemet är helt webbaserat och flexibelt – det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt eller vilken plattform, operativsystem eller telefonoperatör ni har. Öka och minska antalet handläggare efter behov och betala bara för det ni faktiskt använder. Koppla på funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån era behov.

Vanliga frågor om Omnichannel

Omnichannel kommer från det latinska ordet ”omni”, som betyder alla. Det innebär att du har alla dina kanaler integrerade i ett och samma gränssnitt. Alla kanaler är uppkopplade, fungerar på ett konsekvent sätt och hela kundsupportteamet har tillgång till samma kundinformation i realtid, vilket gör att de kan leverera kontextuell och konsekvent service.

I Dstnys fall innebär Omnichannel en tilläggstänst i vår plattform MyDstny, som ger dig tillgång till Digitala kanaler, vilket gör plattformen till en omnikanalslösning.

Du kan integrera Instagram, Facebook och eventuell chatt på din hemsida.

Kom i kontakt med oss

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.

Klicka här för att komma till support istället.