På en konsoliderad marknad blir kundupplevelsen och kundservicen allt mer avgörande för företagens överlevnad. Med rätt verktyg kan du ge medarbetarna motivation och förutsättningar att ta din tjänst till nästa nivå.
CRM Connect
CRM Connect kopplar ihop era befintliga IT-system med vår växel. Integrationen ger er viktig information om den inringande kunden redan innan ni har svarat.
Om det är många som ringer, telefonisten är sjuk eller företaget är på utbildning är det bra att ha en personlig svarsservice som hjälper till. Vår svarsservice svarar i ert namn, enligt ert manus och enligt de instruktioner ni anger.
Call Recording är en användarvänlig tjänst samtalsinspelning som fungerar både på fasta och mobila nummer. De inspelade samtalen hamnar i en intuitiv och säker portal där samtalen lagras för enkel hantering.
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.