Dashboard
Datadrivna beslut med Dashboard
Detta kan Dashboard
Så hur kan Dashboard hjälpa ert företag? Med tjänsten kan ni se viktig information angående era svarsgrupper som hjälper er i beslutsfattande. Ni kan bland annat se hur många agenter som är inloggade, vilka agenter som är inloggade, hur många samtal som är mottagna, hur många samtal som är missade osv. Ni kan se både realtidsdata och samlad data från t.ex. hela månaden som gått. Dessutom kan ni välja om ni vill visa upp en eller flera svarsgrupper i vyn. Allt i ett lättöverskådligt gränssnitt.
Välj själv vad som ska visas
Tjänsten är väldigt lätt att ställa in efter vad du vill se för information. Genom några enkla klick kan du välja om du vill se en eller flera svarsgrupper. Efter det väljer du vilken information du vill visa upp. Du kan välja bland saker som antal samtal i kö, genomsnittlig kötid, antal mottagna samtal, antal missade samtal m.m. Självklart kan du när som helst ändra inställningarna eller lägga till mer information efter ditt behov.
Visa statistik på ett lättöverskådligt vis
Full kontroll med larmnivåer
Visa Dashboard på valfri enhet
Agentlista
Vanliga frågor om Dashboard
Ja, tjänsten finns på engelska, svenska, norska, danska, finska, tyska, italienska, spanska, lettiska, estländska, nederländska och franska.
Kom i kontakt med oss
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.