Med Dstny Analytics får du dessa funktioner i ett paket
Med Dstny Analytics får du en komplett vy över hur dina kunder kontaktar ditt företag, hur din personal presterar, vad som går bra och vad ni behöver stärka upp när det gäller er telefoni och företagsväxel.
Utan riktigt bra information är det svårt att verifiera att ni har rätt bemanning i din kundservice. Dashboard visar vilka agenter som är tillgängliga eller inloggade, antal samtal i kö, senaste kötid, genomsnittlig kötid och hur många missade samtal du har.
Du kan välja att visa siffror i realtid eller från t.e.x månaden som har gått.
Inkommande samtal
Se statistik även på inkommande samtal.
Reports
Rapporter gör det möjligt att analysera och följa upp företagets kommunikationsmönster via ett enkelt och kraftfullt gränssnitt. Med systemet kan du skapa rapporter som är anpassade för din verksamhet, dina önskemål och behov. Naturligtvis kan du söka fram statistik utifrån önskade parametrar med olika tidsperioder, grupper och användare. Du kan sedan välja att spara dina valda parametrar och låta rapporten skickas automatiskt på utsatta tider till valda personer. Verktyget ger dig helt enkelt kontinuerlig koll på viktig statistik och viktiga nyckeltal.
Skapa din drömrapport som sedan skickas automatiskt dit du vill ha den.
KPI’er
Du kan välja att visa siffror i realtid eller från t.e.x månaden som har gått.
Historik
Tillsammans med tjänster som visar siffror i realtid kompletterar Reports med historik.
Kom i kontakt med oss
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.