IT-bolag

IT-bolag behöver leva som de lär när det kommer till kommunikation med kunder, samarbetspartners och leverantörer. Med den senaste tekniken inom telekom ser vi till att företag inom IT har en kommunikationslösning som återspeglar deras bransch.

 

Högteknologiska lösningar anpassade för IT

Företag och organisationer aktiva inom IT har stor konkurrens idag. För att hålla sig konkurrenskraftiga måste de ha en kommunikationslösning som går i samklang med deras kärnverksamhet. Med den senaste tekniken inom telekom har Dstny, tillsammans med IT-bolag, skapat en telefonilösning som säkerställer att de lever som de lär.

Rätt kommunikationslösning kan stärka interaktionen mellan er personal och era kunder. Vår plattform, med hög kapacitet och säkerhet, hjälper till att strömlinjeforma den kommunikationen.

Dstny är för oss en viktig partner för att producera våra tjänster samt för att lösa våra behov av ökad rörlighet vad det gäller telefoni. Jag vill också ge en eloge för den utmärkta supporten, alltid lätta att få tag i och alltid kompetenta att ha att göra med.
Christer Lindell
Sungard Availability Services
Agrando med 530 företag på kundlistan ger tusentals användare telefonsupport på de olika egenutvecklade IT-systemen. Dstny är en garant för effektiv supporthantering.
Mikael Jonsson - VD
Vitec Agrando
Vi har testat det mesta inom telefoni inklusive andra leverantörer av telefoni över internet med dåligt resultat – samtal som klipps, dålig statistik och skakig drift. Vid flytt till annan lokal var den fasta telefonin en riktig räkmacka – bara att ta datorn under armen och koppla upp sig på nya stället.
Nichlas Spångberg - Product Development Manager
Relation & Brand

Välj vilket nummer som ska visas ut

Ett vanligt problem som vi ser hos företag idag är att fel nummer visas ut mot kund vid utgående samtal. Det kan låta banalt men idag är personer väldigt försiktiga med att svara på nummer de inte känner igen. Med vår lösning kan ni enkelt välja vilket nummer ni vill visa ut, både i softphonen och appen i mobilen. På så sätt kan ni styra vilket nummer kunden ser när ni ringer och därmed få bättre resultat från kundsamtal och mötesbokning.

whos-calling2

Kunden vill bli igenkänd

Kunder har höga krav idag på att ni som leverantör ska veta vem som kontaktar er. De vill inte behöva förklara vem de är, vart de ringer ifrån och deras historik med er som företag. Med tjänsten CRM Connect kopplas er växel ihop med ert CRM-system eller med informationssidor så som hitta.se för att kunna ge dig och dina kollegor maximal information om kontakten – redan innan samtalet är besvarat. På så sätt kan ni effektivisera er kontakt med kunden samtidigt som ge bättre och mer personlig service.

reports1

Få en överblick över er kommunikation

Vi på Dstny har sett en tydlig ökning när det kommer till effektivitet hos IT-bolag när de får rätt statistik över sina samtal. Med vår statistiktjänst Reports kan företag aktiva inom IT-branschen analysera och följa upp kommunikationsmönster via ett kraftfullt och användarvänligt gränssnitt.

Mycket mer att erbjuda

Utöver de nämnda lösningarna har vi mängder av andra kringtjänster som skulle kunna underlätta för IT-bolag. Vill du veta mer om vad vi på Dstny kan göra för just ditt företag? Fyll i kontaktformuläret nedan så kontaktar någon av våra kunniga rådgivare dig.

Kom i kontakt med oss

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.

Klicka här för att komma till support istället.