Vi på Dstny har skapat en användarvänlig self-serviceportal för dig som gillar att lösa saker när det passar dig. I MyAdmin kan du som är administratör för er företagsväxel gå in och sköta ärenden själv, snabbt och enkelt. Du kan göra en mängd saker i MyAdmin. Exempelvis så kan du sätta upp svarsgrupper och knappvalsmenyer. Du kan ändra, ta bort och starta upp nya mobilabonnemang. Du kan hämta PIN- och PUK-kod, skicka konfigurations-sms, se dataförbrukning och mycket mer.
Portalen hittar du på admin.dstny.se och du loggar in med dina växeluppgifter. Notera att du behöver vara admin för att nå portalen.
Vi på Dstny är experter på telefoni för företag och vi hjälper dig mer än gärna om du har frågor. Oavsett om du har funderingar kring dina befintliga tjänster, frågor inför en leverans av en ny tjänst, frågor om fakturering eller allmänna frågor så är vi redo att hjälpa dig. Vi gör allt vi kan för att din företagstelefoni fungerar felfritt och att du ska få en service i världsklass. Tveka aldrig att kontakta oss!
Du når oss på 010-410 50 00 eller på support@dstny.se.
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.