Med tjänsten Kalenderkoppling så kommer växeln samarbeta med din kalender. Så fort du har en inplanerad händelse i din kalender, där din status är satt som upptagen, så kommer du även vara hänvisad som upptagen i växeln. När kalenderhändelsen har löpt ut så kommer din växelanknytning automatiskt bli satt som tillgänglig igen.
Har du en kalenderpost inplanerad, där du vill vara nåbar så sätter du din status till tillgänglig i kalendern, då kommer samtal komma fram till dig som vanligt.
Har du dessutom tjänsten Softphone så kommer en liten kalenderikon att dyka upp på ditt kontaktkort, när du har en inplanerad kalenderpost. Man kan även klicka på ikonen för att få mer information om kalenderposten.
Genom att se till att du och dina kollegor alltid har relevant hänvisning i växeln kan ni undvika att samtal kopplas till personer som sitter upptagna eller att telefonen ringer under viktiga möten.
Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.