Inom kundservice tas hundratals, ibland tusentals samtal varje dag. Att manuellt lyssna på och analysera alla dessa samtal är praktiskt taget omöjligt.
CS Copilot transkriberar och analyserar alla era samtal i realtid och ger data på det ni faktiskt vill ha.
Dstny Copilot
Dstny Copilot hanterar all medlyssning och coachning av era samtal för att ge er fulla insikter hur ni hanterar er kommunikation och hur den kan förbättras.
Optimera samtal och möten med AI-driven analys
Genom att automatisera administration och dokumentation frigör du tid för mer värdeskapande arbete och strategiskt beslutsfattande. Plattformen kan anpassas efter dina specifika behov, oavsett bransch eller affärsområde, och integreras sömlöst med era inspelade samtal, digitala möten och CRM.
Med smarta dashboards och datadrivna insikter får du en tydlig översikt över viktiga insikter och sentiment, vilket gör det enklare att arbeta strukturerat och fatta välgrundade beslut. Dstny Copilot omvandlar dina samtal och möten till konkret och användbar information, skräddarsydd för din verksamhet.
AI som driver din försäljning & service framåt
Dstny Copilot ger säljteam kraftfulla verktyg för att optimera varje kundsamtal. Med AI som analyserar i realtid får du insikter och sammanfattningar som hjälper teamet att stänga affärer snabbare och mer effektivt.
- Anpassade samtalsmanus för bättre kunddialoger
- Automatiska sammanfattningar och insikter efter varje samtal
- Identifiering av nyckelord som visar köpsignaler och invändningar
- Smidig integration med CRM för att hålla all data uppdaterad

Smartare kundsamtal med AI
Dstny Copilot hjälper företag att effektivisera sina samtal genom AI-driven analys i realtid. Oavsett om det gäller försäljning eller kundservice ger verktyget insikter, automatiska sammanfattningar och feedback – direkt när det behövs.
- Anpassade samtalsmanus för enhetliga kundupplevelser
- Identifiering av nyckelord och viktiga ämnen i varje samtal
- Automatiserade insikter om kundernas behov och vanliga frågor
- Direkt feedback för att förbättra samtal och kundinteraktione
Säker integration med ditt CRM
Integrera och koppla samtalsdata till befintliga kundprofiler för att förbättra och berika den information du redan har, eller skapa automatiskt nya profiler för att säkerställa att inga kundinteraktioner missas.
Få en ökad NPS på nolltid
Företag som använder AI och analysverktyg för att förbättra kundservicen har 25 % snabbare lösningstider. (Källa: Gartner)

Spara tid

Kostnadseffektivt
Att manuellt lyssna på samtal för kvalitetssäkring är både tidskrävande och kostsamt. Medarbetare som granskar samtal kan bara analysera en liten del av alla interaktioner, vilket gör att viktiga insikter ofta missas.
Automatiserad analys eliminerar behovet av omfattande manuella kvalitetskontroller.

Säker och GDPR-kompatibel
Vår tjänst för samtalsinspelning och AI-transkribering lagrar all data inom EU, vilket garanterar GDPR-efterlevnad och högsta säkerhet.
Genom att undvika lagring i tredjeländer minskar vi risken för obehörig åtkomst och säkerställer att all data hanteras enligt strikta europeiska dataskyddslagar. Detta ger både snabbare åtkomst, bättre prestanda och ökad trygghet för ert företag och era kunder.

Google Meet & Teams
Med Dstny Copilot ingår AI Assistant.
Inkludera även möten för andra avdelningar i er organisation, exempelvis CSM, leverans och billing. Insikter i möten ger en stor fördel att hitta bättre processer för dessa avdelningar.
Vad ingår i Dstny Copilot?
Funktion | AI Assistant | Dstny Copilot |
Summering av möten | ||
Microsoft Teams | ||
Google Meet | ||
Administrationsportal | ||
Inspelade samtal | ||
CRM integration | ||
Anpassningsbara AI-agenter (Sammanfattning, manus, insikter, data) | ||
Nyckelord | ||
Mötestyper | ||
Anpassade dashboards |
Underlätta er arbetsdag
Vanliga frågor om Dstny Copilot
Dstny Copilot integreras med vår samtalsinspelning samt Google Meet & er Microsoft tenant för att få tillgång till era möten. Vi hjälper er komma igång enkelt och bör redan vara igång med tjänsten på en grundlig nivå samma dag som vi påbörjar installationen. Sedan hittar vi tid att gå igenom hur vi sätter upp manus, sammanfattningar och datasamling på bästa sätt för eran organisation.
Du kan även synkronisera data till Hubspot, Salesforce, Upsales, Microsoft Dynamics 365, Pipedrive och Zoho.
AI Assistant ansluter till ditt möte som en användare. I möten du inte vill ha med assistenten kan du neka att den ansluter, du kan även ta bort den under en viss del i mötet om du inte vill att den spelar in hela mötet.
För telefonsamtal importeras alla samtal som ni väljer att spela in i er växel. För att Dstny Copilot ska kunna koppla samtalet till en användare krävs det en Copilot licens för användare som har samtalsinspelning.
Relaterade produkter
Se även relaterade produkter till AI Assistent för en komplett lösning med Dstny

AI Assistant
