Dstny AI Assistant

AI Assistant transkriberar och sammanfattar era möten automatiskt, så ni kan spara tid och fokusera på det som verkligen räknas. Smart, enkelt och effektivt.

aipng

Upptäck kraften i vår AI Assistent

Marknadens mest avancerade mötesverktyg. Sammanfatta era möten och extrahera nyckeldata, allt med hjälp av AI. Med vår erfarenhet som industriell ledare och fokus på innovation, levererar vi lösningar som sparar tid, ökar produktiviteten och ger er full kontroll över era möten.

SCR-20250125-oznc

Ett steg mot framtidens arbetsplats

Hybridarbete öppnar nya möjligheter för flexibilitet och samarbete – men det ställer också krav på tydlig kommunikation och tillgänglighet till information. AI Assistant är bygg för att
  • Överbrygga kommunikationsklyftor - Med verktyg som säkerställer att alla får samma förutsättningar, oavsett om de arbetar hemifrån eller på kontoret.

  • Öka produktiviteten - Genom att eliminera onödiga möten och ge dig snabba insikter från varje interaktion.

  • Minska komplexiteten - Vi gör det enkelt att lagra, söka och dela mötesinformation så att du aldrig behöver leta efter en förlorad anteckning igen.

Fördelar med vår AI Assistent

Vi introducerar en lösning som adresserar smärtpunkterna i dagens arbetsliv. Vi vet att ineffektiva möten, låg grad av engagemang och splittrade anteckningar står i vägen för framgång. Men det behöver inte vara så.
Terms and conditions

Missa aldrig en detalj

Möten kan gå snabbt och innehålla mycket information, vad som diskuterades och vad man kom fram till. AI Assistenten tar ned en full transkribering samt en sammanfattning av mötet med eventuella to-do:s
rocket-small

Spara tid

AI Assistenten är till för att hjälpa dig och alla på företaget genom vardagen och med vår enkla installation är den med redan i ert nästa möte. Med automatiserad loggning, transkribering och sammanfattning reducerar vi mötestiden och ger er möjligheten att lägga kraft på beslutsfattande istället för administration.
Hybrid_solutionpng

Öka engagemanget i hybridmiljöer

Mötesinspelningar och sammanfattningar gör att alla deltagare får samma information, samtidigt som viktiga detaljer bevaras – oavsett om du deltog i mötet live eller i efterhand.
google-meet-ms-teams

Google Meet & Teams

Du kan koppla AI Assistenten till Google Meet och Microsoft Teams möten. När du anslutit ditt konto kommer AI Assistenten ansluta till dina möten på dina villkor

Underlätta er arbetsdag

I en hybrid värld där tid och tydlighet är avgörande blir detta din nyckel till framgång. Genom att eliminera smärtpunkterna i möten och skapa tydliga vinster i form av tid, engagemang och insikter säkerställer vi att du och ditt team kan fokusera på det som verkligen räknas.
Redo att revolutionera hur ni hanterar möten och hybridarbete? Kontakta oss idag och upptäck hur vi kan hjälpa dig att skapa en smartare, effektivare och mer engagerande arbetsmiljö!


Vanliga frågor om AI Assistent

Alla möten du deltar i kan ge fördelar att ta med AI assistenten. Att ta med AI assistenten till interna möten ger er fördelar av att alla får samma information efter såsom todo's, om man ska boka ett uppföljningsmöte samt en gemensam sammanfattning. Samma fördelar gäller för externa möten, du kan även ge samma information till externa parter så inget faller på eventuella uppföljningar/todo's som ska utföras.

Med AI assistenten kan du ansluta ditt Google, Zoom eller Microsoft konto för möten via Google Meet, Zoom och Microsoft Teams.

AI Assistant är endast för möten. För telefonsamtal & möten kan ni kolla på Dstny Copilot för att få en komplett lösning med möten, telefonsamtal, CRM integration och en justerbar lösning.

AI Assistant ansluter till ditt möte som en användare. I möten du inte vill ha med assistenten kan du neka att den ansluter, du kan även ta bort den under en viss del i mötet om du inte vill att den spelar in hela mötet.

Vill du veta mer om produkten?

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.