Som partner till Dstny kan ni välja mellan fyra typer av upplägg baserat på vilken profil ni har som företag.
Oavsett vilket så har vi ett partnerkoncept som passar er verksamhet.
Vi är en av de mest expansiva CPaaS-leverantörerna på marknaden och förser företag med helhetslösningar kring telefoni och kommunikation. Vi har samarbetat med Återförsäljare och Wholesale Partners i många år och har under tiden samlat på oss mängder med erfarenheter kring att hjälpa igång och stötta parters, så att de lyckas med vårt koncept. Vi har i dagsläget 20 Wholesale partners som är verksamma i 5 olika länder som tillsammans innefattar 165,000 användare i 30 olika länder. Vi har även över 100 återförsäljare som är verksamma i Sverige.
Vi erbjuder en industriledande växellösning som är helt molnbaserad. Slutkunden behöver inte äga någon egen teknologi, och vi ser till att allt från hårdvara, mjukvara, kopplingar, kapacitet och säkerhet uppdateras och underhålls. Lösningen erbjuder samma skalbarhet som en mobil lösning, samtidigt som den ger samma stabilitet som en fast lösning. Vi erbjuder även möjligheten att välja mellan att arbeta med bordstelefoner, softphone eller vår mobilapplikation.
Olika företag har olika behov när det gäller telefoni och dess kringtjänster. Medan vissa företag behöver verktyg som hjälper dem att förbättra sin kundtjänst, kan andra behöva mer information om hur och när kunder kontaktar dem. Vissa företag vill få bättre koll på hur anställda presterar medan andra vill öka produktivitet och förbättra samarbete. Vi har mängder av tilläggstjänster, både de vi byggt själva och de vi integrerat vår plattform mot, för att se till att slutkunden får den extra funktionalitet som företaget behöver.
Vi på Dstny har haft många år på oss att utarbeta och förfina vårt samarbete med olika partners. Vi har tagit fram processer och rutiner för att kunna utbilda och onboarda nya partners på ett effektivt sätt. Med digitala verktyg och portaler har vi de verktyg du behöver för ett framgångsrikt partnerskap. Dessutom har vi dedikerade partneransvariga och specialiserad support, som jobbar specifikt med våra partners och deras kunder, så att du alltid får det stöd du behöver.
Allt för att vi ska lyckas tillsammans!
Som partner till oss får du tillgång till exklusiva portaler, specifikt framtagna för att hjälpa och underlätta i ditt samarbete med oss. Vi har portaler för alla dina behov, allt från skapande av avtal, utbildning, service till dina kunder och information och produktblad.
Som partner kommer du få tillgång till alla de verktyg som krävs för att lyckas. Ett av de verktygen är vår utbildningsportal, MyAcademy. Här finns utbildningar för allt du och dina kollegor du kan tänkas behöva. MyAcademy är en e-learning-portal där du kan genomföra de kurser din tjänst kräver, på den tid det passar dig. Allt på ett interaktivt och smidigt sätt. Detta, i kombination med webinar och one-on-ones, kommer att ge dig en stadig informationsgrund samtidigt som att du ständigt kan bygga på och förbättra din kunskap gällande det senaste inom telekom.
Tillsammans med våra Wholesale Partners når vi företag, runt om i Europa, med vårt Mobile-First-koncept och kan göra ett verkligt avtryck, nära slutanvändaren. Vi tror på det vi kallar True Wholesale, där våra partners äger sina kunder helt och hållet, från varumärke till införsäljning, leverans, supportering och fakturering. På så sätt kan vi vara lokala och globala på samma gång.
Dstny har ett etablerat samarbete med bland annat dessa företag:
Vi har tagit fram olika upplägg för att kunna tillmötesgå just era partnerbehov. Välj om du vill hantera både försäljning och supportering, om du enbart vill sälja eller om du har potentiella kunder till oss, där vi sköter införsäljning och du får en ersättning.
Säljupplägget passar er som vill fokusera på försäljning i första hand och inte vill ta hand om leverans och support på era kunder. När ni fått avtalet underskrivet och laddat upp det till Dstny så tar vår leveransavdelning över och ser till att kunden kommer igång med sin lösning på bästa sätt. I detta upplägget så slipper ni ta hand om supporten, era kunder har istället direktkontakt med Dstnys egna support.
Teknikupplägget passar er som har egna servicetekniker och en leveransavdelning och vill ta hand om drift och support på era kunder. Ni ansvarar för hela säljprocessen från signerat avtal till drift och support. Självklart är våra erfarna tekniker bara ett telefonsamtal eller mail bort om det skulle behövas.
Dstnys egna utvecklare hjälper dagligen våra kunder och partners att integrera sina tjänster med oss och implementera popup-funktioner mot olika CRM-system, ekonomisystem och ärendehanteringstjänster.
Har du en tjänst som skulle tjäna på att implementeras mot vår molnväxel?
Partner Account Manager
+46 8 510 627 12
michael.akbari@dstny.se
Vill du veta mer om att bli partner? Fyll i kontaktformuläret för att komma i kontakt med vårt partnerteam.