Som administratör av er företagsväxel kan du hantera många ärenden helt på egen hand. På så sätt kan du göra ändringar, skapa upp abonnemang, skicka ut PIN-kod, skicka ut konfigurations-sms och mycket mer, allt precis när det passar dig. Dessutom är portalen superenkel att använda. Du loggar in med samma användaruppgifter du har i er växel.
Är du administratör? Gå in och kika runt!
För våra återförsäljare har vi skapat en portal och vi kallar den MySales. I MySales samlar vi all info ni som återförsäljare behöver för att lyckas med er försäljning av telefoni för företag. Här hittar du uppdaterade dokument, du kan skapa avtal för att sedan signera dem digitalt. Saknar du inlogg eller har frågor så finns vår partneravdelning självklart redo att hjälpa dig. Du når oss på telefonnummer 010-410 50 30. Föredrar du hellre att maila så når du oss på denna adress: partner@dstny.se
Dstnys rapportverktyg, Reports, hjälper dig att analysera och följa upp er företagstelefoni genom ett smart och kraftfullt gränssnitt. Logga in här för att se statistik över era kommunikationsmönster samt hämta ut de rapporter du behöver för att kunna ta fler datadrivna beslut om er telefoni.
Har du tappat bort dina inloggningsuppgifter till er företagsväxel? Den som har administratörsrättigheter på ert företag kan alltid hitta dina uppgifter i MyAdmin. Du är självklart även välkommen att kontakta vår support för att få hjälp att få ditt inloggnings-ID eller byta lösenord. På Dstny har vi två olika serveradresser som växeltjänsterna ligger på. Information om vilken server just ert företag ligger på meddelades vid installationen av er växel. Är du osäker på vilken du ska använda kan du kontakta supporten eller helt enkelt testa dessa två.
– bc.dstny.se
– bc2.dstny.se