VoiPcube

Få omedelbar tillgång till kundens information och historik. Vår lösning ger dig kunddata i realtid, så du kan leverera snabb, personlig och professionell service.

VoipCubesvg
Voip-Cube-screen-pop-uppsd

Skapa en kundupplevelse som imponerar redan vid första samtalet

Har du någonsin tagit emot ett samtal utan att veta vem som ringer, vad de förväntar sig, eller om de har en historia med din organisation? Det skapar inte bara stress och osäkerhet för den som tar emot samtalet, utan riskerar också att påverka kundupplevelsen negativt.

I dagens värld förväntar sig kunder snabb service, personlig hantering och att deras tidigare interaktioner är kända – men många telefonisystem lever inte upp till dessa krav.

Vi har lösningen som gör att du kan möta och överträffa kundernas förväntningar.
VoiPcube pictures

En kundupplevelse som bygger lojalitet

Med vår lösning kan du skapa en wow-upplevelse för varje inringande kund.
  • Svara personligt och professionellt. Kunden känner sig sedd när du redan vid samtalets början vet vem de är och kan adressera deras behov utan onödiga frågor.

  • Lösa problem snabbare. Snabb tillgång till samtalshistorik och kundinformation gör att du omedelbart kan fokusera på att hjälpa kunden, vilket sparar tid för både dig och dem.

  • Effektivisera arbetsflöden. Automatisering och integration med kunddata skapar smidighet för receptionister, supportteam och serviceorganisationer, vilket i slutändan stärker kundens upplevelse. 



Koppla ihop tjänsten med flera CRM-system och söktjänster

server render fail/waiting for island-28e85fi1Rf (separate island render, inside)

Funktionsöverblick

CRM Client Pop-up Deeplink Call Signalling MakeCall Notes
ActiveCampaign
Dynamics 365 (dataverse)
Dynamics 365 Business Central
Efficy
Hubspot
Salesforce
Topdesk
Zendesk
Zendesk Sell

Ge varje samtal ett försprång

gear-complex-code-regular

Snabbt ge tillgång till kunddata

Vid varje samtal ser du direkt vem som ringer, om det är en kund, och om det finns historik – utan att manuellt behöva leta i olika system.

shield-regular

Eliminera dubbelarbete

Inga fler manuella importer av kunddata eller kontaktlistor – systemet integreras direkt med din CRM och uppdateras i realtid.
thumbs-up-regular

Dela information över hela teamet

Alla samtal loggas automatiskt och relevant historik är tillgänglig för alla, vilket skapar en smidig övergång mellan olika team och minimerar informationsbortfall.

En lösning för dagens kundförväntningar

I en tid där kundupplevelsen är avgörande för framgång, säkerställer vår lösning att du inte bara möter utan också överträffar förväntningarna.

Genom att hantera inkommande samtal med precision och insikt stärker du relationen med kunderna och frigör tid för ditt team att fokusera på det som är viktigt.

Redo att ta era kundsamtal till nästa nivå? Kontakta oss idag och upptäck hur vi kan hjälpa dig att skapa en kundupplevelse som imponerar redan vid första kontakten!

Vanliga frågor om VoiPcube

Dstny sköter installationen mellan växeln och era CRM.

Vid installation tilldelar vi tydliga guider vad ni behöver göra i erat CRM och vilka uppgifter vi behöver för att integrationen ska fungera som tänkt.

Ja, om VoiPcube hittar kundbild kopplat till numret som ringer så kommer du automatiskt få informationen på din skärm.

Ja, vissa CRM som vi har stöd för kan logga samtal automatiskt i CRM:et.
Se funktionsöverblicken ovan, om CRM har stöd för **Call Signalling** innebär det att loggning av samtal funkar.

I dagsläget stödjer inte VoiPcube click-to-dial med Dstny växel. Click-to-dial funkar med vår Softphone och MyDstny.

Ja, med vår tjänst Dstny Copilot kan du spela in era samtal och synka det mot utvalda CRM.

Ja, se funktionsöverblicken ovan. Om CRM har stöd för **Notes**

Ja, VoiPcube har en webhook som ni kan använda er utav samt API:er.

Ja, vi kan sätta upp anpassade taggningar som skickas till CRM:et när användaren valt en efter eller under samtalet. För att detta ska fungera behöver ni konfigurera det med VoiPcube API:erna.

Vill du veta mer om produkten?

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010- 410- 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.