Zoho

Zoho logga

Om Zoho

Med mer än 15 års erfarenhet inom CRM-branschen vet Zoho hur det är att befinna sig i varje skede av ett växande företag. Sedan starten har dem vuxit till att stödja miljontals kunder genom att sätta kundernas behov i centrum för allt Zoho gör.
koncept

Förbättrad kundinteraktion

Att integrera Dstnys kringtjänster med Zoho öppnar dörren till en värld av förbättrade kundinteraktioner och effektivitetsvinster.

Genom att koppla samman Dstnys kommunikationsplattform med Zoho CRM kan företag maximera sin närvaro där kunderna är och samtidigt utnyttja kraftfull datainsamling och -analys. Denna integration underlättar ett sömlöst flöde av information mellan systemen, vilket ger en mer sammanhängande och responsiv kundupplevelse.

Raket från dator

Fördelarna blir enorma

Med Dstny integrerat med Zoho CRM kan medarbetarna dra nytta av direkt åtkomst till viktig kundinformation och kommunikationshistorik direkt inom CRM-plattformen. Detta leder till bättre beslutsfattande, effektivare kundservice och mer personliga kundinteraktioner.

Integrationen underlättar också uppdatering av kunddatabasen, vilket minskar tidsåtgången för datainmatning och ökar datans noggrannhet.

Integrationskrav

Integrationen kräver att följande information lämnas till Dstny:

  • Klient-ID: Erhålls från registrering av din applikation på Zoho Accounts utvecklarkonsol.
  • ClientSecret: Erhålls från registrering av din applikation i Zoho Accounts utvecklarkonsol.
  • RefreshToken: En refresh-token används för att få en ny åtkomsttoken efter att den gamla har löpt ut. Se nedan för att se hur du får tag på den.
  • Region: EU.
api

Vad händer bakom kulisserna?

Dstny nyttjar APIer för att möjliggöra sömlös integration med Zoho, vilket effektiviserar informationsflödet mellan tjänster.

Dessa APIer spelar en nyckelroll i att automatiskt hämta relevant data om kunder och kontakter från Zoho CRM.

För att säkerställa korrekt matchning av data, krävs det att de fält som APIet hämtar information från är direkt kopplade till den aktuella kontakten i CRM-systemet.

server render fail/waiting for island-28e85fi1Re (separate island render, inside)