Om TOPdesk
Förvandla CRM till någonting magiskt
Integreringen av Dstnys kringtjänster med TOPdesk förvandlar din kundservice genom att sammanföra TOPdesks djupa insikter inom servicehantering med Dstnys förmåga att skapa en förbättrad kundupplevelse, bl.a. genom att snabbt förse era medarbetare med kundens historik i form av tidigare ärenden och anteckningar.
Optimerad kommunikation
Genom att sammanlänka Dstnys kringtjänster med TOPdesk skapas en rad fördelar som lyfter kundservicen till nya höjder. Denna integration ger medarbetarna tillgång till en rik kundhistorik vid varje interaktion, vilket möjliggör snabbare, mer relevant kommunikation med era kunder. Detta leder till effektivare ärendehantering, ökad kundtillfredsställelse och en mer strategisk användning av företagets resurser genom era medarbetares dokumentering av alla samtal.
Vad Dstny behöver från er
Den här integrationen kräver att följande information tillhandahålls till Dstny:
- URL: Den kundspecifika URL:en, t.ex. https://dstny.topdesk.net/
- Användarnamn: Inloggningsanvändarnamnet
- Lösenord: API-lösenord, inte inloggningslösenord
För att skapa ett applikationslösenord, logga in på TOPdesk-portalen och gå sedan till användarinställningarna via operatörsmenyn, i högra hörnet av TOPdesk -> Mina inställningar. Välj "Lägg till" i blocket för applikationslösenord.
Ett popup-fönster "Skapa ett nytt applikationslösenord" öppnas. Fyll i applikationsnamnet och ange ett utgångsdatum för lösenordet.
Tryck på "Skapa"-knappen. Applikationslösenordet kommer att visas i popup-fönstret "Kopiera applikationslösenordet nu".