Om easyCRM
easyCRM, etablerat sent 2010-tal, erbjuder små och medelstora företag ett användarvänligt CRM-system med fokus på att förbättra kundrelationer och öka försäljning. Med en enkel implementering och viktiga funktioner som kunddatabas och försäljningshantering, står easyCRM ut som en kostnadseffektiv lösning.
Imponera på era kunder
Integrering av Dstnys kringtjänster med easyCRM tar företagets kundhantering till en ny nivå. Denna koppling ger en omedelbar, uppdaterad kundinsikt vid kommunikationstillfällen, vilket förbättrar både effektivitet och personalisering i kundkontakter.
Gör det enkelt för era medarbetare
Integrationen mellan Dstny och easyCRM skapar värde genom direkt åtkomst till detaljerad kundinformation, vilket underlättar skräddarsydda kommunikationsstrategier. Den förenklar även dokumentation av kommunikation i kundprofiler, vilket effektiviserar uppföljningsarbetet och beslutsprocesser.
Vad händer bakom kulisserna?
Dstny använder APIer för att koppla samman sina funktioner med easyCRM, vilket underlättar tillgången till viktig information om kunder eller kontakter. För att uppnå en korrekt matchning krävs att insamlade datafält direkt korrelerar med den aktuella kontakten. När matchningen är framgångsrik, kan APIet extrahera både bred information om kontaktpersonens organisation och specifik information om själva kontaktpersonen, inklusive uppgifter som senaste inköpen.
server render fail/waiting for island-28e85fi1Re (separate island render, inside)