Om AFAS Software
AFAS Software som har sitt ursprung i Nederländerna, erbjuder ett CRM-system som optimerar kundrelationer och effektiviserar arbetsflöden genom att integrera olika företagsprocesser. AFAS CRM stödjer även försäljningsprocesser, marknadsföringskampanjer och servicehantering, vilket gör det till ett kraftfullt verktyg för företag som siktar på att stärka sina kundrelationer och förbättra sin operativa effektivitet.
Grundläggande kundinformation
Genom att koppla ihop AFAS Software CRM med Dstnys kringtjänster får ert team tillgång till viktig kundinformation före kontakt. Vid inkommande samtal visas kundens namn, företag och avdelning för era anställda i Softphonen. De kan även se mer information genom att öppna kundens kontaktkort.
Fokus på kundupplevelse
Genom att koppla ihop Dstny företagsväxel med AFAS Software, kan du skapa ett starkt intryck på dina kunder. Dina anställda får tillgång till viktig kundinformation, vilket gör att ni kan erbjuda snabbare och mer professionell service. Detta hjälper er också att bättre förstå kundens behov och adressera deras frågor effektivt. Kunden slipper upprepa sin historik, vilket får dem att känna sig viktiga och uppskattade. Detta stärker i sin tur relationen med ditt företag.
Nästan för enkelt
För integrationen behöver Dstny enkla uppgifter som:
- URL (adressen till AFAS-instansen, i formatet https://afas.com).
- Token (en kombination av bokstäver och siffror från AFAS).
Vad händer bakom kulisserna?
Dstny använder APIer för att integrera tjänster med AFAS Software, vilket möjliggör hämtning av information om kunder eller kontakter. För att en matchning ska kunna etableras, måste de datafält som hämtas vara relaterade till den specifika kontakten. Vid en lyckad matchning samlar APIet information om både organisationen som kontakten är en del av och detaljerad information om kontakten själv. APIet kan även ge information om exempelvis kundens senaste beställningar.
server render fail/waiting for island-28e85fi1Re (separate island render, inside)