Dstny Chatbot

Minska trycket på dina anställda samtidigt som dina kunder kan få hjälp, dygnet runt. Dessutom kan tjänsten hjälpa till att konvertera hemsidesbesökare till leads.
Chatbot

Chatbot

Dstny Chatbot fungerar som en automatiserad supportkanal för ditt företag, tack vare dess artificiella intelligens. Via en widget på er hemsida, help center eller intranät kan en digital chatbot svara på frågor, driva in leads och bädda in hjälpsidor, direkt i chatten. Skulle det vara en fråga som boten inte kan svara på så kan tjänsten i stället koppla kunden till en live chat, om ni har en sådan. Med Digitala kanaler-vyn aktiverad kan du dessutom få hjälp med ärendehantering i sociala medier. Skaffa Chatbot för företag idag och ta din kundservice till nästa nivå!

Alla företag borde ha en virtuell kollega

Kravet på automatisering och effektivisering blir allt högre för företagare, i alla branscher. Samtidigt som kunder har lika höga krav på tillgänglighet och snabb service. Genom att investera i artificiell intelligens-botar kan man möta de höga kraven samtidigt som man håller nere personalkostnader. En virtuell kollega borde vara en del av varje företag.
Kundsupport i världsklass

Kundsupport i världsklass

Genom att kunna hjälpa dina kunder direkt, dygnet runt, så kommer ni kunna ta er kundservice till en helt ny nivå.

Generera Leads

Generera Leads

Låt boten hjälpa till att konvertera hemsidesbesökare till leads och på så sätt öka era intäkter.

Integrera med befintliga system

Integrera med befintliga system

Tjänsten är integrerad med flera andra tjänster och CRM-system vilket ger er och kunderna en sömlös upplevelse.

Lätt att komma i gång

Lätt att komma i gång

Vi hjälper dig att komma i gång med tjänsten i MyDstny. Vi tilldelar dig en dedikerad Customer Success Manager som hjälper dig med att skapa relevanta frågor och svar baserat på ditt företag och era kunders behov. Allt samlas sedan i ett användarvänligt gränssnitt där du enkelt kan hantera boten och redigera frågor och svar.

Finns där för dina kunder – 24/7

Med en chatbot integrerad på er hemsida, help center eller annat kundservice-system kan ni hjälpa era kunder dygnet runt. Genom att samla vanliga frågor och svar i botens svarssystem kan ni minska trycket på er personal samtidigt som kunden får återkoppling direkt. Ärendehantering har aldrig gått så fort och enkelt!

Öka inkommande leads

Öka inkommande leads

Du kan även använda chatboten till att konvertera era hemsidesbesökare till leads. Genom att konfigurera frågor och svar så att nya tjänster marknadsförs och där boten uppmanar potentiella kunder att lämna sina uppgifter kan ni öka antalet konverteringar. Låt vår AI bot göra jobbet.

Integrera med andra system

Tjänsten kan integreras med Zapier. Har du ett system som inte finns i Zapiers bibliotek så finns även möjligheten för skräddarsydda integrationer, utefter era behov.

Vanliga frågor om Dstny Chatbot

Är det svårt att komma igång med Chatbot?

Vi hjälper dig med uppsättningen av tjänsten. Vår Customer Success Manager kommer att hålla en workshop med dig/ditt företag för att urskönja vad du vill uppnå med tjänsten. Sedan hjälper vi er med att sätta upp frågeställningar och svar. När tjänsten väl är uppsatt och igång i MyDstny så tillkommer även en användarvänlig portal där du enkelt kan redigera, lägga till eller ta bort frågor och svar.

För vilken typ av företag passar Chatbot?

Vår Chatbot passar bra för företag i SME-segmentet såväl som större. Eftersom tjänsten både kan hjälpa till att besvara de vanligaste frågorna och driva in leads så underlättar detta både för säljteamet och supportavdelningen.

Går Chatbot att anpassa grafiskt för att matcha vår hemsida?

Ja, du kan anpassa chattrutan för att passa in i den grafiska profil som ni har på er hemsida, ert intranät, help center eller liknande.

Vad händer om boten inte kan svara på en fråga?

Man kan konfigurera boten så som man själv tycker blir bäst. Många väljer att ge besökaren valet att chatta med en riktig supportagent, andra väljer att konfigurera boten att uppmana besökaren att ställa frågan på ett annat sätt eller erbjuder ett förslag på vanliga frågor som ställs. Hur du vill att boten ska agera är helt upp till dig.

Låt oss kontakta dig

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar eller ring till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.